პროექტის შეფასების ცხრილი (რუბრიკა)
ელემენტარული დონე
3-4-5 |
მისაღები დონე
6-7 |
მაღალი დონე
8-9-10 | |
1. 1. მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2. 2. ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მსმენელს
|
გააზრებულია თნმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ექტურობას
|
3. 3. შინაარსის კორეკტულობა
|
გვხვდება ხშირი შეუსაბამობა, მცდარი ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში მსმენელი
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4. 4. ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5. 5.კვლევა
|
კვლევა არა ეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყარო არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო (ავტორიტეტული კვლევები და მოპოვებული მასალები საველე კვლევიდან) და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6. 6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთნ შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩნოებების კავშირი შინაარსთან არის, მაგრამ ერთფეროვანია, გამოიყენება მოძიებული და ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატიულად შესრულებული
|
7. 7.შემოქმედობითობა
|
მცირე შამოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები და ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8. 8. კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგანში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
არის მოსაზრების კავშირი ერთ ან ორ საგნიდან მიღებულ ცოდნასთნ
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნებიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს მრავალი მიმართულებით ჯგუფის კომპეტენტურობაზე
|
9. 9. დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი კვლევასთან და
ჩამოყალიბებულიამკაფიოდ
|
10. პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩნოებები
|
ბუნდოვნადააჩამოყალიბებული პროექტის არსი, იყენებს თვალსაჩნოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
პრეზენტაცია
შეფასება
|
1–2
|
3–5
|
6–7
|
8–10
|
1. საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მიწოდებული
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც მას ეფექტურს ხდის
|
2. თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოიტხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
3. საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
|
4. დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩმოყალიბებული და ორიგინალური
|
5. აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს და ამყარებს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
6. თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირედ
|
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს (მათი არსებობის პირობებში)
|
7. პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
პასუხობს ყველა კითხვას
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების ცხრილი
მოსწავლის სახელი, გვარი
| ||||||
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
| |
1.ყველა ჯგუფის წევრს შეაქვს წვლილი დავალებისთვის თავის გართმევაში
| ||||||
2.ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს და იცავენ რიგითობას
| ||||||
3. უცვლიან ერთმანეთს იდეებს და ინფორმაციას
| ||||||
4. ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხის ირგვლივ მუშაობენ
| ||||||
5. ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ (არცერთი არ წარმართავს დისკუსიას, აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობებია შექმნილი)
| ||||||
6. ჯგუფის წევრები საგნობრივად მართებულად ართმევენ თავს დავალებას
| ||||||
7. ნაშრომის პრეზენტაციისას წარმოაჩენენ ნამუშევრების მთავარ იდებს
| ||||||
8.ართმევენ თავს კრიტიკულ შეკითხვებს
| ||||||
9. პრეზენტაციის დროს იცავენ დროის ლიმიტს
| ||||||
ჯამი
|
No comments:
Post a Comment