Tuesday, May 21, 2013


პროექტის შეფასების 
  ცხრილი (რუბრიკა)

ელემენტარული დონე
3-4-5
მისაღები დონე
6-7
მაღალი დონე
 8-9-10
1.     1. მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2.     2. ორგანიზება
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს   მსმენელს
გააზრებულია თნმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ოგი   გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ექტურობას
3.     3. შინაარსის კორეკტულობა
გვხვდება  ხშირი შეუსაბამობა, მცდარი ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში   მსმენელი
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.     4. ენობრივი გამართულობა
ობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართული, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.     5.კვლევა
კვლევა არა ეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყარო არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული,  ანალიზი მისაღებია
კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო (ავტორიტეტული კვლევები და მოპოვებული მასალები საველე კვლევიდან) და ანალიზი სიღრმისეულია
6.    6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთნ შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
თვალსაჩნოებების კავშირი შინაარსთან არის, მაგრამ ერთეროვანია, გამოიყენება მოძიებული და ჯგუფის  მიერ შექმნილი
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატიულად შესრულებული
7.     7.შემოქმედობითბა
მცირე შმოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს  ჯგუფის ორიგინალური აზრები და ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თვისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
8.     8. კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგანში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
არის მოსაზრების  კავშირი ერთ ან ორ საგნიდან მიღებულ ცოდნასთნ
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნებიდან მიღებულ  ცოდნასთან, რაც მიუთითებს მრავალი მიმართულებით ჯგუფის კომპეტენტურობაზე
9.     9. დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი კვლევასთან და
ჩამოყალიბებულიმკაფიოდ
     10. პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩნოებები
ბუნდოვნადაამოყალიბებული პროექტის არს, იყენებს თვალსაჩნოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
ნათლად ჩმოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
                





პრეზენტაცია
შეფასება
         1–2
          3–5
          6–7
        8–10
1. საინტერესო შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
საინტერესოდ არის მიწოდებული
 მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც მას ეფექტურს ხდის
2. თემის გასაგებად წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოიტხოვს
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
3. საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
4. დასკვნები
არ არის გაკეთებული
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული
 ლოგიკურია და კარგად არის ჩმოყალიბებული და ორიგინალური
5. აუდიტორიასთან კონტაქტი
ვერ ამყარებს კონტაქტს
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
გრძნობს და ამყარებს კონტაქტს
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
6. თვალსაჩინოების გამოყენებ
არ იყენებს
იყენებს მწირედ
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს (მათი არსებობის პირობებში)
7. პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
უჭირს პასუხის გაცემა
პასუხები არ არის გამართული
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
პასუხობს ყველა კითხვას


ჯგუფური მუშაობის შეფასების ცხრილი

მოსწავლის სახელი, გვარი

1.
2.
3.
4.
5.
6.
1.ყველა ჯგუფის წევრს შეაქვს წვლილი დავალებისთვის თავის გართმევაში






2.ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს და იცავენ რიგითობას






3. უცვლიან ერთმანეთს იდეებს  და ინფორმაციას






4. ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხის ირგვლივ მუშაობენ






5. ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ (არცერთი არ წარმართავს დისკუსიას, აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობებია შექმნილი)






6. ჯგუფის წევრები საგნობრივად  მართებულად ართმევენ თავს დავალებას






7. ნაშრომის პრეზენტაციისას წარმოაჩენენ   ნამუშევრების მთავარ იდებს






8.ართმევენ თავს კრიტიკულ შეკითხვებს






9. პრეზენტაციის დროს იცავენ დროის ლიმიტს  






 ჯამი










No comments:

Post a Comment